اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

بی‌میلی قلعه‌نویی برای بازگشت قایدی به تیم ملی

  • کد خبر: ۱۹۸۲۷۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
بی‌میلی قلعه‌نویی برای بازگشت قایدی به تیم ملی
امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمایلی به بازگرداندن مهدی قایدی به تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آخرین بار که مهدی قایدی در اردوی تیم ملی حضور یافت و امیر قلعه‌نویی دقایقی به این بازیکن میدان داد، سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی خود درباره این بازیکن را گرفت و به همکارانش نیز اعلام کرد قایدی از لحاظ فیزیکی به کار تیم ملی نمی‌آید و با اینکه تکنیک قابل قبولی دارد، اما نمی‌تواند در جام ملت‌های آسیا باری از روی دوش تیم ملی بردارد.


دلیل قلعه‌نویی البته فقط موضوع ضعف بدنی مهدی قایدی نیست. او در خط حمله و پست وینگر‌ها بازیکنان بسیاری دارد که عملاً کار را برای انتخاب بازیکن برای سرمربی تیم ملی بسیار سخت و دشوار می‌کند. در خط حمله تیم ملی مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، شهریارمغانلو و رضا اسدی گزینه‌های اصلی سرمربی تیم ملی محسوب می‌شود و در پست وینگر نیز بازیکنانی همچون مهرداد محمدی، محمد محبی، وحید امیری، مهدی ترابی و حتی سامان قدوس مدنظر سرمربی تیم ملی هستند و چند قدم جلوتر از مهدی قایدی قرار دارند وعملاً جایی برای حضور این بازیکن در تیم ملی باقی نمی‌ماند.

اخیراً اما درخشش مهدی قایدی شایعاتی پیرامون بازگشت او به تیم ملی را ایجاد کرده است، اما کنکاش در اردوی تیم ملی نشان می‌دهد که امیرقلعه‌نویی همچنان روی همان اصلی استوار است و به دلایلی که قبلا به آن اشاره کرده تمایلی به بازگرداندن مهدی قایدی به تیم ملی ندارد و به احتمال فراوان این بازیکن حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->